آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

  • ۰
  • ۰

انواع کوپلر

کوپلر گروتی

استفاده از کوپلر گروتی بیش تر برای سازه های پیش ساخته استفاده می شود. ساختار این گونه بتن ها به گونه ای است که از یک طرف دارای رزوه و از سمت دیگر دارای محفظه ای برای ریختن بتن گروت می باشند. استفاده از این کوپلر در قطعات پیش ساخته مانند تیر، ستون یا دیوار امکان پذیر می باشد.

کوپلر انتهایی

کوپلر انتهایی جایگزین مناسبی برای خم های انتهایی تیر و ستون بوده و می تواند فضا را برای آرماتوربندی و بتن ریزی به میزان 60 درصد فراهم کند.

کوپلر استاندارد

کوپلر استاندارد که با نام کوپلر رزوه راستگرد نیز شناخته می شود، در همه قسمت های سازه بتنی قابلیت استفاده دارد. از کوپلر استاندارد در مکان هایی که حداقل یکی از آرماتورها امکان چرخش داشته باشد، استفاده می شود. برای تولید این کوپلرها از میلگرد به عنوان مواد اولیه استفاده می شود.

مزایای رزوه و کوپلر نسبت به اورلپ - آرمان سازه پدیده - کوپلر

آشنایی با سایر انواع کوپلر در سایت شهر24

کوپلر برای آرماتورهای فشاری

از کوپلر فشاری برای آرماتورهایی که تحت بار فشاری هستند استفاده می شود. استفاده از این کوپلر به منظور انتقال بار فشاری بین دو میلگرد که انتهای آن به صورت قائم بریده شده است، صورت می گیرد.

کوپلر تبدیل

کوپلر تبدیل دارای دو سایز مختلف بوده و امکان اتصال دو آرماتور با قطرهای متفاوت را فراهم می کند. این گونه کوپلرها معمولا در ابتدا به آرماتوری که قطر بیش تری دارد بسته می شود.

  • ۰۰/۰۴/۲۰
  • ya sa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی