آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به‌عنوان زبان دوم سراغ کدام زبان برویم؟

برای تصمیم‌گیری در مورد زبان دوم برای یادگیری باید نکات و سؤالات زیر را در نظر داشته باشید:

زبانی را یاد بگیرید که برایتان پیشرفت شغلی و حرفه‌ای به همراه داشته باشد

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام تصمیم‌گیری برای یادگیری یک زبان جدید باید مدنظر داشته باشید، امکان پیشرفت شغلی و تحصیلی شما در زبان موردنظر است. با یاد گرفتن زبانِ درست، نمرات بهتری کسب می‌کنید، حقوق و مزایای بالاتری خواهید داشت و شانس بالاتری برای کسب‌وکار و تحصیل در کشور دیگر خواهید داشت. کافیست تجربه‌ی کار و درس در خارج از کشور را به رزومه و سابقه کاری خود اضافه کنید تا فرصت‌های شغلی از چپ و راست برایتان ظاهر شوند.

زبانی را یاد بگیرید که علاقه دارید

اگر علاقه و یادگیری زبان را با هم تلفیق کنید، موفقیت خود را در یادگیری زبان موردنظر را تضمین کرده‌اید. این علاقه می‌تواند از طریق موسیقی و فیلم در شما ایجاد شده باشد و با یادگیری زبان موردنظر بخواهید با فرهنگ زبان موردنظر بیشتر آشنا و درگیر شوید. به‌این‌ترتیب با علاقه نشان دادن به زبان موردنظر و دیدن فیلم و موسیقی به زبان‌اصلی راحت‌تر و سریع‌تر زبان را یاد خواهید گرفت؛ بنابراین انتخاب زبانی که فکر می‌کنید زیباست و یا خیلی باحال است کافیست که یادگیری زبان موردنظر را برایتان آسان کرده به‌اضافه اینکه هیچ‌گاه انگیزه‌ی خود برای یادگیری آن را از دست نخواهید داد.

زبانی را یاد بگیرید که برایتان مناسب‌تر است

یادگیری یک زبان جدید انرژی، انگیزه و زمان زیادی می‌برد؛ بنابراین با انتخاب زبانی که از قبل با آن آشنایی دارید می‌تواند برای راحت‌تر باشد تا شروع یادگیری یک زبان جدید از صفر. ببینید کدام زبان، زبان دوم تدریس شده در مدارس و دانشگاه‌های کشور شما است (در ایران انگلیسی) و با انتخاب آن برای یادگیری یک قدم جلوتر باشید.

زبانی را یاد بگیرید که به درد مسافرت بخورد

مسافرت و مهاجرت یکی از مهم‌ترین دلایل و انگیزه‌های یادگیری یک زبان جدید می‌تواند باشد. با یادگیری زبان جدید با یک فرهنگ جدید نیز آشنا می‌شوید، می‌توانید با افراد جدیدی ارتباط برقرار کنید و حتی در سفرهای کاری موفق‌تر ظاهر شوید. دانستن زبان کشور مقصد و در کل زبان انگلیسی در مسافرت‌های خارج از کشور یک حس امنیت را در فرد ایجاد می‌کند. به‌اضافه اینکه خارجی‌ها به کسانی که زبان خوب بلندند احترام بیشتری می‌گذارند و طرف را بیشتر تحویل می‌گیرند مخصوصا اگر صحبت کردنتان خوب باشد و به خودتان زحمت یادگیری اصطلاحات رایج را نیز داده باشید.

تا دیر نشده زبان جدیدونو انتخاب کنید و به لینک آموزش زبان انگلیسی سر بزنید

  • ya sa
  • ۰
  • ۰

انجام بازی های رایانه ای انگلیسی، یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی در منزل است. وقتی صحبت از یادگیری زبان است، اغلب مردم حتی به بازی های رایانه ای فکر هم نمی کنند، در حالی که بازی های تک نفره یا گروهی آنلاین یک راه خیلی خوب برای تقویت خواندن، شنیدار و گفتار انگلیسی هستند.

می‌دانستید که از طریق همین بازی ها می توانید دوستان انگلیسی زبان هم پیدا کنید؟

بازی های تک نفره معمولا تخیلی هستند و شامل استفاده از جادو و کشتن هیولاها هستند و در آن‌ها در نهایت به یک قهرمان بزرگ تبدیل می شوید. چون مکالمات این بازی ها خیلی زیاد هستند، با بازی کردن حتی یکی از آنها دایره ی لغات تان بزرگ تر می شود. هم چنین برای یادگیری مشتاق می شوید، چون برای اینکه بتوانید بازی را تمام کنید باید به تمام دیالوگ ها گوش کنید و آنها را بفهمید.

نگران کلمه های جدید نباشید، چون به محض بازی کردن به آنها عادت می  کنید. معروف ترین بازی های تک نفره که انگلیسی تان را تقویت می کنند «Final Fantasy» ،«Legend of Zelda» و «Dragon Quest» هستند.

بازی های گروهی تجربه ی بیشتری برای تان خواهند داشت؛ چون با گروه بزرگ تری از افراد آنلاین سر و کار دارید. یکی از معروف ترین بازی ها «World of Warcraft» است. می توانید خودتان یک شخصیت طراحی کنید و با تلاش و جستجو بازی کنید. بهترین قسمتش این است که می توانید یک تیم تشکیل بدهید و با دیگران ارتباط برقرار کنید. مکالمات، معمولا غیررسمی و ساده هستند و در یک پنجره روی صفحه نمایش تایپ می شوند. این یک روش هوشمندانه است تا بتوانید سریع انگلیسی فکر کنید 

برای اینکه در سریعترین زمان ممکن انگلیسی یاد بگیرید به لینک آموزش زبان انگلیسی مراجعه کنید

  • ya sa
  • ۰
  • ۰


هرچه کودک زودتر با زبان دوم آشنا شود، شانس بیشتری برای دستیابی به مهارت‌های کسب زبان دوم خواهد داشت. بررسی‌ها نشان داده است اگر کودک در سن زبان‌آموزی یعنی قبل از 7 تا 8 سالگی زبان دوم را بیاموزد، مهارت بهتری در تکلم زبان دوم و لهجه خواهد داشت. هرچه سن بالاتر رود، یعنی از حدود 10 سالگی به بعد توانمندی فرد در صحبت کردن به زبان دوم مانند اهالی آن زبان کاهش می‌یابد. باید اشاره کرد که نه تنها کودک می‌تواند همزمان علاوه بر زبان مادری زبان دوم را فراگیرد، بلکه می‌تواند زبان‌های دیگری را نیز به ‌طور جداگانه بیاموزد. در این زمینه ذکر این نکته نیز ضروری است که این مطلب در مورد همه کودکان صدق نمی‌کند. کودکانی که دچار تاخیر در زبان و گفتار هستند، درصورت مواجه شدن با زبان دیگری علاوه بر زبان مادری در کسب مهارت گفتار و زبان دچار مشکلات بیشتری می‌شوند و این مسئله به تشدید تاخیر در تکلم کودک کمک می‌کند.

حتما به لینک آموزش زبان انگلیسی سر بزنید 

  • ya sa