آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر زمان کمی دارید و اگر حوصله‌ی دوره‌های طولانی یادگیری زبان انگلیسی را ندارید، با ما در این مقاله همراه باشید تا ۶ قانون طلایی و کلیدی یادگیری انگلیسی را به شما آموزش دهیم.
به دلایلی مختلفی ممکن است بخواهیم سریع‌تر از گذشته زبان انگلیسی را فرا بگیریم. اما سوال اصلی اینجاست که آیا واقعا می‌شود سریع‌تر انگلیسی آموخت؟ جواب سوال شما مثبت است.

۱- اول از همه اینکه مضطرب (سراسیمه) نباشید. این حالت هیچ کمکی به شما نمی‌کند. برای استفاده از زمان خود برنامه‌ریزی کرده و بهترین روش را انتخاب کنید. واقع‌بین باشید. شما نمی‌توانید طی ۲ یا ۳ ماه زبان انگلیسی را بیاموزید، اما می‌توانید پیشرفت چشمگیری داشته باشید. شما می‌توانید دانش غیرفعال خود را فعال کنید. می‌توانید تمرین کنید و هر چه سال‌ها قبل آموخته‌اید دوباره بازیابی کنید. می‌توانید لغات پایه‌ای را بیاموزید تا برای امتحان آماده شوید یا در یک کشور خارجی گلیم خود را از آب بیرون بکشید.

۲- متمرکز باشید. باید روی چیزی که می‌خواهید واقعا مصر باشید و تمرین کنید. می‌خواهید در مصاحبه‌ی شغلی شرکت کنید؟ پس هر روز با یک معلم خصوصی تمرین کنید.بابت موقعیتی که می‌خواهید در آن قرار بگیرید و سوالات احتمالی که از شما پرسیده شود، طوفان فکری راه بیندازید. قطعا نمی‌توانید همه چیز را یاد بیگرید ولی می‌توانید برای موقعیت مشخصی آماده شوید.

۳- تا می‌توانید با انگلیسی روبه‌رو شوید. هر روز، هر ساعت، هر دقیقه و هر ثانیه مشغول یادگیری زبان انگلیسی باشید. با انگلیسی زندگی کنید، با آن بخوابید و زمانی را بدون یادگیری انگلیسی نگذارنید. اگر تنبل هستید، باید بی‌خیال هدفتان شوید.

۴- اگر به یادگیری زبان انگلیسی عمومی نیاز دارید، بهتر است با یک معلم خصوصی تمرین کنید تا روی چیزی تمرکز کند که شما می‌خواهید. دوره‌ی زبان با دانش‌آموزان بیشتر می‌تواند ارزان‌تر باشد، ولی شما به اندازه‌ی کلاس خصوصی فرصت زیاد صحبت کردن نخواهید داشت. به علاوه، در یک دوره‌ی از قبل برنامه‌ریزی شده با دیگران همه‌ی افراد نمی‌توانند به اندازه‌ی کلاس خصوصی به آن چیزی که می‌خواهند برسند.

۵- از تکنولوژی استفاده کنید. ما در قرن ۲۱ زندگی می‌کنیم و می‌توانیم از راهکارهای زیادی که ما را احاطه کرده استفاده کنیم. می‌توانید فایل‌های زیادی را از اینترنت دانلود کنید. می‌توانید در گوشی خود به متون و کلمات فرهنگ لغت گوش کنید.س می‌توانید از دروس آنلاین استفاده کنید و حتی به جای سفر کردن انگلیسی بیاموزید. از حس مشترک و خرد جمعی استفاده کنید.

۶-هیچ وقت نا امید نشوید. ممکن است گاهی اوقات حس کنید پیشرفتی نداشته‌اید. این حس همیشه بخش از فرایند یادگیری یک زبان جدید است. اگر تمام انرژی خود را بکار گیرید و روی پروژه‌ی خود کار کنید، قطعا بیشتر به هدف‌تان نزدیک می‌شوید. هیچ وقت به این موضوع شک نکنید. بنابراین هر روز به اهداف‌تان بیندیشید و بهترین تلاش‌تان را به‌کار گیرید. هیچ راه دیگری پیش پای شما نیست!

به لینک آموزش زبان انگلیسی سر بزنید

مراکز و موسسات آموزش زبان انگلیسی میتوانند آگهی خود را در لینک آگهی رایگان ثبت نمایند


  • ya sa